De Museumclub – het Depot van Boijmans van Beuningen
๐ฆ๐ฝ๐ฒ๐ฐ๐ถ๐ฎ๐ฎ๐น ๐๐ผ๐ผ๐ฟ ๐ฑ๐ฒ๐ฒ๐น๐ป๐ฒ๐บ๐ฒ๐ฟ๐ ๐๐ฎ๐ป ๐ต๐ฒ๐ ๐๐ฒ๐ผ๐ป๐๐ถ๐ฒ๐ป๐ต๐๐ถ๐ ๐ถ๐ ๐ฒ๐ฟ ๐ฑ๐ฒ ๐ ๐๐๐ฒ๐๐บ๐ฐ๐น๐๐ฏ!
We gaan periodiek (bijvoorbeeld 1 keer in de 2 maanden) naar een museum om een expositie te bezoeken. Daar dwaal je alleen, of met elkaar (wat je prettig vindt), door de tentoonstelling. Daarna drinken we iets met elkaar en bespreken we wat we hebben gezien.
๐ข๐ฝ ๐๐ผ๐ฒ๐ป๐๐ฑ๐ฎ๐ด ๐ญ๐ฑ ๐ท๐๐น๐ถ ๐ฏ๐ฒ๐๐ผ๐ฒ๐ธ๐ ๐ฑ๐ฒ ๐ ๐๐๐ฒ๐๐บ๐ฐ๐น๐๐ฏ ๐ต๐ฒ๐ ๐๐ฒ๐ฝ๐ผ๐ ๐๐ฎ๐ป ๐๐ผ๐ถ๐ท๐บ๐ฎ๐ป๐ ๐ฉ๐ฎ๐ป ๐๐ฒ๐๐ป๐ถ๐ป๐ด๐ฒ๐ป ๐ถ๐ป ๐ฅ๐ผ๐๐๐ฒ๐ฟ๐ฑ๐ฎ๐บ. De entree is โฌ20,- (gratis toegankelijk met de Museumjaarkaart) en vervoer, entree, consumpties zijn voor eigen rekening. We verzamelen om 14:00 uur bij de entree.
Wie gaat er mee? Fieke en Charmaine in ieder geval. Jij ook?
๐๐ฒ๐ฒ๐ณ ๐ท๐ฒ ๐ผ๐ฝ ๐๐ถ๐ฎ ๐ถ๐ป๐ณ๐ผ@๐น๐ฒ๐ผ๐ป๐๐ถ๐ฒ๐ป๐ต๐๐ถ๐.๐ป๐น