Partnergroep: In gesprek met andere partners
Het hebben van een partner met een eetstoornis heeft impact op je relatie. Het kan fijn zijn om daarover te praten met mensen die het probleem (her)kennen. Als partner heb je een andere relatie dan een ouder-kindrelatie. Daarom organiseren we één keer per maand een partneravond, waar je in gesprek kunt gaan met andere partners van iemand met een eetstoornis. Deze groep wordt begeleid door een ervaringsdeskundige en ervaringsdeskundige partner.
Data tot eind 2026:
- Dinsdag 18 augustus 2026
- Dinsdag 15 september 2026
- Dinsdag 20 oktober 2026
- Dinsdag 17 november 2026
- Dinsdag 15 december 2026
Tijd: van 19:30 uur tot 20:30 uur
Locatie: Het Leontienhuis
Ben je geïnteresseerd in deelname? Meld je dan aan via onderstaand formulier.